RSS
wtorek, 18 stycznia 2011
Ciepła wiosna z H&M

W najnowszej kampanii reklamowej H&M - „Sweet Intentions” wystąpiły Arlenis Sosa i Shannan Click. Szwedzka sieciówka nie próżnuje i już przygotowała kolekcje na wiosnę 2011. Muszę przyznać, że kampania urzekła mnie swoją prostotą, minimalizmem i bijącym ciepłem. H&M proponuje nam by wiosną powrócić do lat 60-tych i nosić dziewczęce fasony, kwiatowe wzory, falbaniaste sukienki, krótkie kroje oraz promieniejące radością kolory. Kampania ukazuje nam również, że wiosną powinnyśmy postawić na naturalność. Rozwiane włosy i make up „no make up” to podstawa.

Zdjęcia: H&M

19:11, lillyhall
Link Dodaj komentarz »
poniedziałek, 17 stycznia 2011
Awangarda modowa

Czy modny znaczy ekstrawagancki?

Jak przedstawić swoją osobowość?

Co zrobić by zapamiętały Cię miliony?

 

Myślę, że na wszystkie trzy pytania bez problemu mogłaby nam odpowiedzieć Iris Apfel (oj, chciałabym jej je zadać) – ikona stylu, amerykańska projektantka, zwariowana kobieta, której znakiem rozpoznawczym są duże, okrągłe okulary (jak sama przyznaje kupione na pchlim targu). Popularność w świecie mody przyniosła jej wystawa o kobiecych dodatkach, zorganizowana przez Metropolian Museum of Art. Po tym wydarzeniu Iris nie ma dnia wolnego, jest spełnioną kobietą, która cieszy się każdym dniem, która przede wszystkim pomaga kobietom na całym świecie. Dzięki niej wiem, że nie muszę być taka jak wszyscy, nie muszę myśleć jak wszyscy, mogę być po prostu sobą.

 

Zdjęcia: boston.com  thephoenix.com  nytimes.com

22:29, lillyhall
Link Dodaj komentarz »
Archiwum